20.11.2013

'MISSING YOU' - TŁUMACZENIE.

 http://cdn9.mixrmedia.com/user_photos/blog/2013/11/19/a4cc4f843e432e23f39d788892117d69-500.jpg

"Missing You"

Nie czuj się tak komfortowo
Ponieważ nadal jesteśmy sobie obcy
Nie poganiaj mnie jak dziecko
Bo nic się jeszcze nie zaczęło

Nie lubię młodzieńczej miłości, jak igrania z ogniem

Po prostu drżę, ale jest w porządku
Nie, prawda jest taka

Nadal cię nienawidzę, ciebie który mnie zostawił,
Moje serce jest nadal zimne

Brakuje mi Ciebie
Brakuje mi Ciebie
Brakuje mi Ciebie
Brakuje mi Ciebie
Brakuje mi Ciebie

Nie bądź tak oczywisty (w oryginale jest 'jasny' - gra słów)
 Ponieważ świat jest ciemny

Ponieważ świat jest ciemny

Jak możesz uśmiechać się tak jasno (co?)
Patrząc uważnie, masz smutny wyraz twarzy
Wiem, byłam tu wcześniej

Nie lubię kalkulować miłości dorosłych
Jestem po prostu zmęczona, ale wszystko w porządku
Nie, prawda jest taka

Nadal cię nienawidzę, ciebie który mnie zostawił,
Moje serce jest nadal zimne

Brakuje mi Ciebie
Brakuje mi Ciebie
Brakuje mi Ciebie
Brakuje mi Ciebie
Brakuje mi Ciebie

Miłość z moich młodych dni, kończy się jak to
Musisz być szczęśliwy
Nawet jeśli minęło sporo czasu, my nadal siebie pamiętamy
Te czasy kiedy nie było jeszcze "nas"

Te czasy kiedy nie było jeszcze "nas"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^__^