25.06.2012

Bom Me2Day 25.06.2012

우리 콘서트 7월28일~29일~ 해요~~~ 지금부터 박봄 미투놀이~~~~ㅋㅋㅋㅋ
Nasz koncert jest już 28-29 ~~ Park Bom od teraz bedzie online na Me2Day hehehe
이거 몰까요???ㅋㅋㅋ 나 멤버들 몰래 스포 날리는중ㅋㅋㅋ 멤버들은 지금 바쁨 ㅋㅋㅋ
 Co to jest ???  hehehe Daje Wam spoilery nie informując o tym członków zespołu , są zajęci teraz ~~
ㅋㅋㅋㅋ여기에 다 비밀이 있죠^_____^ 다들 모아서 탐정놀이 해바요~~~*^_____^*
ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ mam tu wszystkie sekrety ^ _____ ^ Wszyscy wchodzą w rolę detektywa ~ ~ ~ ~ * ^ ____ ^ *
ㅋㅋㅋ아참!!! 우리 드뎌 낼 콘서트 티켓 오픈한데요 ㅠㅠ…. 두구두구…. ㅠㅠ 왜 첨도 아닌데 떨리지??? 나 요번엔 정말 내가 느끼고 표현하는 그대로 팬들에게 전해주고 싶어요….그게 이루어질때 나도 그리고 팬 열분들도 소름 돋을듯….*^___^*
ㅋ ㅋ ㅋ Ahh naprawdę! Bilety na nasz koncert będą jutro sprzedawane ㅠ ㅠ .... Uderzenie uderzenie .... ㅠ ㅠ Dlaczego jestem nerwowa chociaż nie jest to pierwszy raz?? Tym razem, chcę wyrazić, co czuję i chcę powiedzieć fanom .... Kiedy to się robi,fani będą mieli gęsią skórkę ze mną .... * ^ _____ ^ *

1 komentarz:

  1. Bomi spiewając zawsze wkłada dużo serca.!
    już się nie moge doczekać ich koncertu ; 3

    OdpowiedzUsuń

^__^