13.04.2013

[LINE] Park Bom: "Jutro jest coś ważnego ... To wciąż tajemnica! "

Zdjęcie: BOM's LINE PLAY UPDATE:

"Today my room has finally been made so i keep a close eye on ~~~(((o(*゚▽゚*)o))) Daebak~~~ So cool~~Especially!! My Gatcha!!! ㅠㅠㅠㅠ I’m totally obsessed right now ㅋㅋㅋ

Now I want to write in the diary everyday…. ㅋㅋㅋㅋ

There is something important happening tomorrow… It’s still a secret though!! No!!! Since it’s past 12am it’s today now!! ㅋㅋㅋ I need to sleep for tomorrow but.. I’ve been thinking a lot recently.. Amidst a lot of reasons… one of the reasons is!!! ㅋㅋㅋㅋㅋ Since we are now preparing to be reborn ㅋㅋㅋㅋ *^_____^* I will become a new bom starting tomorrow ㅋㅋㅋ( ´ ▽ ` )ノ For real!!! That’s why I’ve been thinking a lot.. I really like this for some reason.. It’s comfortable as if it’s my secret hiding place… I like it a lot!!!*^_____^*

I hope you all do this too.. The gatcha!! Clothe shopping.. These are things I actually have in real life!!!!!??? ㅋㅋㅋ Wow~~~ The designers who made this are the best!!! ㅋㅋㅋㅋ So cool.. ㅋㅋㅋㅋㅋI’m getting ready for a bath now*^^*"

Source: Bom’s LINE Play via WeLoveBom
Translated by: kristine
~ Baddest Admin

"Dziś mój pokój został ostatecznie skończony (chodzi o pokój w aplikacji)  ~ ~ ~ (((o (* ゚ ▽ ゚ *) o)))  ~ ~ ~ ~ ~ Jest cool! ! ㅠ ㅠ ㅠ ㅠ Mam teraz obsesje na tym punkcieㅋ ㅋ ㅋ

Teraz chcę napisać coś do dziennika .... ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ

Jutro jest coś ważnego ... To wciąż tajemnica! Tak! Ponieważ jest już po północy to dziś! ㅋ ㅋ ㅋ muszę się na jutro wyspać ale .. Myślałam dużo ostatnio .. O wielu rzeczach ... jedną z tych rzeczy jest właśnie to! ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ Ponieważ teraz przygotowujemy się do comeback'u ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ * ^ _____ ^ * stanę się nową Bom od jutra ㅋ ㅋ ㅋ ('▽ `) ノ Naprawdę! Dlatego myślałam dużo .. Naprawdę podoba mi się to z jakiegoś powodu .. Jest to wygodne, jak gdyby to była moja kryjówka (chodzi o sekret) ... spodobało mi się! * ^ _____ ^ *

Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie! Byłyśmy na zakupach .. Są to rzeczy, które w rzeczywistości ludzie mają w realnym życiu!!?? ㅋ ㅋ ㅋ Wow ~ ~ ~ Projektanci, którzy tego dokonali są najlepsi! ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ Bardzo fajne .. ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ Szykuję się teraz do kąpieli * ^ ^ * "



* Bom miała na myśli dzisiejszy koncert PSY na ,którym pojawiły się niespodziewanie dziewczyny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^__^