21.06.2013

2NE1 bezpiecznie dotarły do Singapuru. [PHOTOS]

Embedded image permalink

Dziewczyny dotarły już do Singapuru. Bom będzie musiała pamiętać,aby założyć maskę, bo od kilku dni w Singapurze panuje haze, który osiągnął skalę 500. Na lotnisku Bom siedziała z Chaerin a Minzy z Darą. Blackjacks, którzy spotkali Bom zdali relację z rozmowy z nią. 

"Ona jest taka urocza. Powiedziała, żebyśmy przyjechali w październiku do Korei na ich koncert. Byłem zaskoczony. Spytałem czy spodziewają się comebacku, na co ona odpowiedziała, że tak. Później spytałem się jej czy szykuje się jej nowe solo, na co ona pokiwała głową, że tak. Zapytałem, czy możliwe, aby chodziła bardziej sexy. Na co ona się zawstydziła i powiedziała, że nie ma pojęcia co na to odpowiedzieć. Na koniec powiedziałem jej, że widzimy się w następnym tygodniu, ona zapytała czy jadę do Korei, na co ja odparłem, że nie, bo przecież ona jest w Singapurze!"

Oczywiście informacje o solo nie są potwierdzone, to są tylko informacje z bloga Blackjack'a czyli nie wiadomo czy jest to prawdziwe.

Zobacz zdjęcia z lotniska...


Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^__^