15.07.2013

2NE1 w radio SBS FM.


Przetłumaczone najciekawsze fragmenty.

1. DJ: To dziwne mówić na ciebie Dara, skoro masz na imię Sandara. Dara: Ludzie tak na mnie mówią.
2. Między Maknae a Unni jest spora różnica wieku, więc postanowiliśmy, że lider będzie w wieku 'pomiędzy'.
3. Stwierdzili, że Bom czuje się komfortowo rozmawiając z DJ.
4. CL: Staramy się dopasować stroje do piosenek, więc teraz przy Falling In Love staramy się być dziewczęce.
5. Minzy: Mam różowe włosy. Bom: Ja zawsze jestem dziewczęca więc...
6. DJ: Ta piosenka jest na prawdę fajna. To sprawia, że czujemy się dobrze, to początek reggae. CL: Nasza następna piosenka nie jest w stylu reggae.
7. Powiedziały, że tańczą boso, ponieważ ich nogi wyglądają wtedy ładnie.
8. CL i Dara zawsze się stresują co włożyć na lotnisko.
9. Na pytanie, czy rywalizują z Big Bang wszystkie odpowiedziały, że nie.
10. Dara: Zawsze noszę zwykłe ubrania na lotnisko, ale fani czasami mówią "Noś ładniejsze ubrania".
11. Bom: Ja nie stroję się na lotnisko, skupiam się na tym, aby odebrać wszystkie rzeczy i wsiąść w samolot.
12. CL wyznała, że gdyby nie była piosenkarką to chodziła by się teraz uczyła.
13. Ktoś wysłał do CL wiadomość.
14. Na koniec dziewczyny podziękowały i poprosiły o wsparcie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^__^