30.06.2014

Wypowiedzi Park Bom w wywiadzie dla Nico TV Live. [TŁUMACZENIE]

Bq_ijutCcAAhEEq

*przetłumaczyłam tylko wypowiedzi Bom


MC: Słyszałem, że jesteś zajęta nagrywaniem Roommate ostatnimi dniami? Jest zabawnie?

Bom: Jest dużo zabawy!

MC: Bom, która część piosenki "Missing You" jest czarująca?

Bom: Słowa. Słowa są fajne, prawda? Lubie moje partie.

MC: Jaka jest twoja ulubiona piosenka z japońskiego albumu Crush?

Bom: ''Missing You" ponieważ słowa są dobre...

MC: Twoje partie?

Bom: Tak.

MC: Jakie jest twoje ulubione słowo po japońsku?

Bom: Myślę. 

MC: Myśl dalej.

Bom: Myślę nad jednym ale nie mogę wybrać.. "Oitoite" Uhmm.. ostatnimi dniami ćwiczyłam swój japoński,

MC: Jakie jest twoje ulubione japońskie jedzenie?

Bom: Lubię pudding.

MC: Pudding?

Bom: Tak, to znaczy japoński pudding!

MC: Co zazwyczaj robisz przed koncertem?

Bom: Poprawiam swoje włosy.

MC: Bom chcę znać twój idealny typ faceta.

Bom: Miura Haruma..? Prawda?

MC: Tak.

Bom: Ah? Co ja robię?

Dara: Jaki jest twój idealny typ?

Bom: Lubię styl Miura Haruma'y.

MC: Jest coś co chciałabyś mu powiedzieć?

Bom: Aaahhhh! Spotkajmy się następnym razem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^__^